گروه صنعتی پارسه سازه

گروه صنعتی پارسه سازه

مجری انواع پوشش های ساختمانی مثل گنبد،نورگیر،پاسیو و حیاط خلوت
گروه صنعتی پارسه سازه

گروه صنعتی پارسه سازه

مجری انواع پوشش های ساختمانی مثل گنبد،نورگیر،پاسیو و حیاط خلوت

پلی پانل سقفی

 گروه صنعتی پارسه سازهگروه صنعتی پارسه سازه

 

 معرفی نسل جدید ورقهای پلی کربنات یعنی پلی پانلهای دیواری (POLYPANEL)  

پلــی پانل های نــورگذر به صورت کاملا کاربردی طراحی و تولید شده اند که مسائل مــربوط پوشش سالنهای صنعتی و سـوله ها را حل می نماید.

این محصول، علی الخصوص برای پوشش در کنار ساندویچ پانلها و ورقهای فلزی با طرحهای گوناگون،در سوله ها و سالنهای صنعتی استفاده می شوند و می توان تمام سقف را چه به صورت عرضی و چه به صورت طولی با آن پوشاند.

ساختار چند جداره این محصول سبب کارایی عالی مکانیکی و استحکام بالای آن است.

علی الخصوص اینکه در ساخت این پانلهای مخصوص، از مواد اولیه بسیار خاصی استفاده میگردد که با کیفیتی بالا و با احتیاط و دقت فراوان کنترل و انتخاب می شوند . همین روند کنترل کیفیت دارای ISO9001 می باشد.

البته این مساله زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که بدانیم این محصول دارای ایزولاسیون فوق العاده حرارتی نیز می باشد و در نتیجه از اتلاف انرژی حرارتی یا برودتی در زمستان یا تابستان جلوگیری می کند و این خود یعنی مصرف بهینه دو سویه در انرژی برق و انرژیهای فسیلی و مشتقات آن.

این محصول دارای استاندارد اروپایی مقـــاومت در برابــر آتــش B S2 D0 , B S1 D0 می شود که به معنای عدم سرایت آتش و عدم تولید گازهای سمی است که جزء اساسی ترین و سختگیرانه ترین مقررات مقابله در برابر آتش سوزی در صنایع است.

پانلهای پلی کربناتی ساندویچ پانلی دارای مواد مقاوم در برابر UV می باشد که در لایه خارجی این محصول اکسترود می گردد و نه تنها سبب کاهش ورود نور طبیعی نشده بلکه از رنگ پریدگی،زرد و ترد شدن این محصول جلوگیری می کند و خواص مکانیکی نوری و مکانیکی و کاربردی ین محصول را در طول زمان حفظ میکند.

لوازم جانبی نصب این محصول، آببندی آنرا در کنار ساندویچ پانلها و ورقهای فلزی، کاملا تامین و تضمین می کند و از همین روست که می توان از این محصول در بازسازی و نوسازی سالنهای صنعتی و سوله ها، براحتی استفاده کرد.

لبه پلی پانلهای نورگذر بوسیله نوارهایی مخصوص، آببندی و هوابندی می شود تا از تعریق و نفوذ آب و انباشته شدن گرد و خاک در جداره های آن جلوگیری گردد. همچنین می توان به طور سفارشی، لبه این محصولات را در کارخانه تولید کننده و با استفاده از حرارت مسدود کرد تا خواسته های فوق به این روش نیز تامین گردد.

بطور خلاصه، پلی کربنات چند جداره ساندویچ پانلی به خاطر خصوصیات منحصربفرد نوری، مکانیکی و کاربردی که دارد، ترکیب بهینه ای از خواص مورد نیاز را در سازه های صنعتی و سوله ها عرضه و ضمانت می نماید:

ایزولاسیون حرارتی عالی

عبور فوق العاده نور

نصب و آببندی کامل و دقیق و سریع در کنار ساندویچ پانلها و ورقهای فلزی موجدار (با طرحهای مختلف)

مقاومت در برابر شرایط جوی نا مناسب و اشعه مخرب UV خورشید

استحکام و باربری بالا

سهولت د رحمل و نقل

این محصول در برابر حوادث غیر مترقبه طبیعی و نظامی مقاوم است و به عنوان یکی از المانهای پدافند غیرعامل برای مقاوم سازی صنایع بکار می رود و سبب می شود که سوله و سالنهای صنعتی در این زمانها نیاز کمتری به مصرف برق و استفاده از دستگاههای حرارتی و برودتی داشته باشند. همین امـر سبب چند منظوره شدن سوله ها برای اسکان مددجویان و آسیب دیدگان نیز میشود.

 

 

      

 

     

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

     

 

     

 

     

 

     

 

   

 

     

 

     

 

   

 

   

 

برای توضیحات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس بگیرید: 

 ۰۹۱۲۶۶۰۴۱۷۱

۰۹۳۲۹۰۲۷۷۸۲ 

Alireza.shahbazkia@gmail.com 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد